zondag 30 oktober 2016

nog 56 dagen...


Nog maar 56 dagen tot de kerst.... ik ga het maar eens bijhouden met dit aftel-hart wat ik pas al maakte! Voor de achtergrond gebruikte ik papier van de Candy Cane Lane DSP Serie (pag 5, najaarscatalogus) ook de huisjes onderop komen daarvandaan. Voor de tekst Days gebruikte ik het Layered Letters Alphabet (pag, 155, jaarcatalogus) en de cijfers komen van de set Number of Years (pag 136, jaarcatalogus). Het tekstje 'Till Xmas heb ik gemaakt met de set Labeler Alphabet (pag. 156, jaarcatalogus).

Dat aftellen is leuk, maar drukt me ook met mijn neus op het feit dat ik toch echt eens aan mijn kerstkaarten moet gaan denken! Zijn jullie er al aan begonnen!?

Vergeten jullie mijn leuke aanbieding voor de Sweet Home bundle niet!? De verzamelbestelling gaat er komende dinsdag uit! Denk ook aan de leuke stitched dies of de stempelsets die vanaf dinsdag in de aanbieding zijn!



Klik op de afbeelsingen om ze te vergroten. 

Voor vragen of bestellingen kun je me mailen op info@kaartjevanklaartje.com

Fijne zondag!
Klaartje

Geen opmerkingen: