zondag 9 oktober 2016

Scary Street....


Het is bijna Halloween, dus ik pakte mijn Halloween stempels erbij en maakte deze decoratie... De set Halloweens Scares vind je in de Najaarscatalogus op pagina 51. Ik stempelde het huisje twee keer waarbij ze elkaar nét raken zodat ik ze samen uit kon knippen. Aan de onderkant liet ik een witte strook zitten om 'm daarna aan het zwarte papier te kunnen plakken! 

Ik sneed een aantal van de raampjes en de deur uit om zo meteen een mooi effect te krijgen... het is wel ff een priegelwerkje! Het ronde raampje bovenin is met een gaatjestang gedaan...  De pompoentjes komen uit dezelfde set. Deze heb ik met Stampin' Write Markers gekleurd, afgedrukt en uitgeknipt... Het vleermuisje is ook uitgeknipt en met één vleugeltje net vastgezet zodat hij wel lijkt te vliegen! De tekst is gemaakt met het Labeler Alphabet (pag 156, jaarcatalogus). 
Een zwart stukje cardstock van ca 10 x 10 cm gesneden, hoeken afgerond en bij ca 3 cm omgevouwen. De huisjes er achter geplekt en een tweetal nep- waxinelichtjes (is veilig!) erachter gezet voor een spooky effect 's avonds! 


HAPPY HALLOWEEN!! 

Geen opmerkingen: