dinsdag 15 november 2016

Tuesday Tags 8


Over zo'n anderhalve maand komt de voorjaarscatalogus weer uit, kortom.... dat duurt nog even! Ik kies er daarom voor om jullie nog niet al te veel nieuws te laten zien, want in de huidige catalogi staat ook nog zo veel moois! Maar goed.... ik heb wat nieuws in huis en kon het vandaag niet laten.... dus één tagje, ok? Ik gebruikte de set 'Nailed it!'. een leuke mannenset zoals je ziet! 
Een bonus label vandaag, haha! Dit labeltje maakte ik met de grootste ovaal uit de Stitched Shapes Framelits set. Deze set gaat hard! Hierdoor is er nog een beperkte voorraad en is de set deze week voorlopig voor het laatst te bestellen..... Twijfel jij nog!? Geef jezelf een mooi sint-kado, of misschien al voor de kerst? Komende vrijdag doe ik een extra bestelling!! 

Geen opmerkingen: