woensdag 28 december 2016

Bloghop team Utopia


Nog maar een klein weekje en dan is de voorjaarscatalogus er én we beginnen met de Sale-a-Bration!
Bij team Utopia vieren we dit met deze leuke bloghop! Wanneer je bij het begin begonnen bent kom je hier via het blog van Ingrid. Maar je kunt ook vanaf hier beginnen met hoppen, de hop loopt oneindig rond!



WIN! Doe jij de bloghop, dan maak je kans op een exclusieve Stampin' Up! hostess set uit de Lente/Zomer catalogus: Iconic Occasions
Wat moet je doen? Op elk blog vindt je een ei. Verzamel alle eieren. Samen vormen ze een zin. Stuur deze zin in een email naar stampinutopia@ziggo.nl vóór 4 januari. 5 januari maken we de winnaar bekend. Demo's zijn uiteraard uitgesloten van deelname...  



En nu willen jullie vast wat zien! Ik ben gaan werken met de set Beautiful You, deze vind je op pagina 24 van de voorjaarscatalogus...


Een erg mooie set waar mijn oog al meteen op viel bij het doorbladeren van de catalogus! Deze werd dus snel besteld toen het voor mij zover was, haha! De set komt in twee doosjes en bestaat uit 13 stempels... 

Op de kaartjes heb ik de verschillende jurkjes ingekleurd met een Aquapainter en de Crumb Cake inkt. Ik heb ze heel sober van kleur gehouden omdat ik dat vandaag wel vond passen... Eerder maakte ik al kleurrijkere tags met deze set, die kun je hier nog eens bekijken... Op de kaartjes gebruikte ik de scribbles uit de set als achtergrond, maar je kunt deze ook op een andere manier gebruiken; 

Op deze kaars stempelde ik eerst de dame, en daarna de grootste scribble met de Crumb Cake inkt, zoals je ziet past deze perfect in het jurkje! leuk hè!? Het hoedje kleurde ik snel in met een Stampin' Write marker, het werkt zo heerlijk met producten die qua kleur helemaal kloppen! Uiteraard stempel ik niet rechtstreeks op de kaars, maar daar is een ander 'truukje' voor. Ik probeer er binnenkort een stap voor stap van te maken... 

Hopelijk vinden jullie mijn projectjes leuk en heb ik jullie kunnen inspireren! Voor meer informatie mag je me altijd even mailen! info@kaartjevanklaartje.com

Hop voor nóg meer inspiratie nu snel verder, veel plezier!! En vergeet niet om de letters te verzamelen! 

     

28 opmerkingen:

Nadia zei

Leuk gedaan

Ingrid Heijnen zei

Wow, Klaartje! Gaaf hoor, zeker de kaars! Groetjes Ingrid

Unknown zei

Super leuke set. Kan niet wachten om ermee aan de slag te gaan.

Crejabeja zei

Gaaf , en stijlvol die kleur zo

Unknown zei

de set spreekt mij niet zo aan, maar jij hebt er wel mooie dingen mee gemaakt

Jenny zei

Geweldige stijlvolle kaartjes.
En leuk je afbeelding op een kaars.

Groetjes Jenny

jacqueline Higler zei

Hoi Klaartje,

Ik vind je uitwerking echt heel mooi. Ik ben zelf vaak van kleuren, maar vind dit echt prachtig. Ook je foto met de letter dobbelsteentjes vind ik heel leuk. Kortom heb weer inspiratie opgedaan en daar gaat het om toch.

Groetjes Jacqueline

Agreable.stampin.fun zei

Gaaf zeg...je ziet het eenvoud is soms heel erg mooi.
Ook de kaars is iets wat ik wil gaan doen.
Deze set staat nu echt bij mijn volgende bestelling bovenaan.

Unknown zei

Heel leuk. Vooral de kaars. Groetjes Sandra

Marlieke zei

Dit is leuk zeg, mooie serie!

Natalie zei

Hey, een mede-beautiful you-liefhebber! Wat zijn je projecten mooi geworden! Ik vind het echt zo'n mooie, veelzijdige set en dat heb je hier duidelijk laten zien.

Henriëtte zei

Helemaal geweldige kaarten en kaars!!! Mooie kleur en lekker simpel.

Henny's kaartjes zei

Geweldig, is ook zo'n leuke set

Helena zei

Ook weer zo'n mooie set, je hebt er mooie voorbeelden mee gemaakt!

Susan Wevers zei

Zoveel mensen, zoveel smaken en zo is er voor elk wat wils. Wat leuk dat je deze set hebt gebruikt. Mooie rustige kleuren!

Judith Liefting zei

Je hebt er een serie prachtige dames van gemaakt!

Ellen Hamhuis zei

Mooi, Mooi, Mooi!

Muriel zei

Mooi, clean en simpel!

Relinde Scheepers zei

Prachtig

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Leuk dat je zo de set helemaal laat zien. De kaars is en leuk cadeautje om weg te geven.

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooie creaties heb je gemaakt Klaartje, ik hou zo van de eenvoud van de kleuren...ook de kaars is erg leuk geworden, ben heel benieuwd hoe je dat doet. Fijne jaarwisseling, groetjes Ingrid

Manuela zei

Ik wacht vol ongeduld op je stap voor stap ivm de kaars. Orgineel 👍👍👍

alma.heijenk@gmail.com zei

oh yes, deze set wil ik ook nog zo mooi deze serie kartjes

Loes van Hout zei

leuke kaartjes in een mooie kleuren combie

Carla zei

Mooie kaarten en super leuk dat je er een bijpassende kaars bij hebt gemaakt. Super!
gr. Carla

Unknown zei

fashionable kaartjes! (Y)

Manuela zei

Hallootjes lieve Klaartje, ik wil je even bedanken voor de prachtstempelset die ik gewonnen heb. 😊😊😊 ik ga me er zeker en vast mee kunnen uitleven. Lieve grtjes van een overgelukkige stampin'up gebruiker. 😆😆😆

Manuela zei

PS ik ga regelmatig eens komen piepen of je lesje erop staat ivm de kaars. Dat wil ik dolgraag ook leren. 😊😉👍👌