donderdag 2 februari 2017

Candy Table


Afgelopen zondag was het zover; Teamdag van Bij Margriet en dus tijd om het grotere project waaraan ik werkte te laten zien! De griep gooide bijna roet in het eten, maar na lang wikken en wegen besloot ik toch te gaan... Daar heb ik geen spijt van gehad, want het was supergezellig en de tafel viel letterlijk en figuurlijk goed in de smaak! 

Margriet had een aantal weken geleden gevraagd wie er een decoratietafel wilde maken voor haar teamdag, dat wilde ik wel! Vond het een mooie uitdaging voor mezelf... Ik besloot al snel dat het een Candy Table moest gaan worden en dat ik de set Cool Treats uit de voorjaars-catalogus wilde gaan gebruiken. 
Op zo'n teamdag maken we ook swaps voor elkaar, altijd leuk! Mijn swaps waren onderdeel van de tafel. Voor iedereen maakte ik een persoonlijk doosje waar iedereen daarna zelf snoepjes kon scheppen! De namen stempelde ik met het Labeler Alphabet. De doosjes zijn gemaakt met het Gift Bag Punch Board... 
Met de Home Sweet Home Thinlits Dies maakte ik de drie ijshuisjes. Drie kleine ijs-sallonnetjes, haha! De Cool treats thinlits zijn ideaal om de ijsjes netjes uit te snijden... De huisjes zijn eventueel ook te vullen met snoepjes of een ander klein kadootje! 
De twee kado-zakjes zijn uiteraard gemaakt met het Gift Bag Punch Board. Voor de hoge sneed ik 3  vlaggetjes in verschillende kleuren en breedtes. Een tekst op de blauwe en kleine ijsjes op de oranje vlag. De kleine ijsjes komen uit de Sale-a-Bration set Tasty Trucks. Op het kleine zakje gebruikte ik de leuke Stitched Shapes Framelits Dies. Uiteraard ook hier weer een ijsje!
Ik wilde ook graag wat kaarten op mijn tafel hebben. Helaas had ik deze nog niet allemaal klaar en kwam zuslief me hier even mee helpen, dank je Zussie! We gebruikten uiteraard weer de Cool Trats Bundle en ook hier weer de leuke Stitched Shaped framelits Dies...
Als laatste wil ik jullie nog even de slinger in close-up laten zien... Geen feestje zonder slingers, toch!? Voor de vlaggetjes gebruikte ik de Banners Framelits uit de jaarcatalogus... De letters komen uit het Layered Letters Alphabet...
Zo, nu hebben jullie de tafel wat beter kunnen bekijken... als laatste nog een kort filmpje wat ik zondag er even snel van maakte...


Ik hoor graag wat jullie van deze vrolijke tafel vinden! Voor vragen etc kunnen jullie me zoals altijd bereiken via een mailtje naar info@kaartjevanklaartje.com

Tot snel weer! 

1 opmerking:

Annes Art zei

Wat een werk Klaartje, maar hij is schitterend geworden!