dinsdag 30 mei 2017

5 days of..... New Catalog! 1 + Tuesday Tags 34.


Jaaaaa! het werd weer eens de hoogste tijd voor een nieuwe 5 days of..... en geen betere gelegenheid dan de nieuwe catalogus! De komende dagen laat ik jullie een aantal kaarten of andere projecten zien met nieuwe producten uit de catalogus! De nieuwe catalogus verschijnt donderdag 1 juni, dan zal ik ook een digitale versie op mijn blog zetten... Wil je liever een papieren versie ontvangen!? Stuur me dan even een mailtje! info@kaartjevanklaartje.com 

Is er nu nog iets uit de 'oude' catalogus wat je graag wilt hebben? Morgenavond doe ik nog een laatste bestelling de deur uit! TIP: de refills gaan wat stijgen in prijs overmorgen... 

*****


We beginnen vandaag met de set 'Crafting Forever'. Een leuke set voor ons creatievelingen! :-) Ik heb de set nog niet, maar mocht even gebruik maken van de set van een mede-demo :-) De set gaat er wel snel komen, wat een leukerd! Even een plaatje van internet geplukt.... (vergeten foto van de set te maken, stom!)

Op het linkerkaartje maakte ik het achtergrondje met verschillende kleuren inkt en de aquapainter... Dezelfde kleurtjes gebruikte ik ook om de kwasten te kleuren. Met de tekst ben ik het uiteraard helemaal eens! Hoewel we soms toch echt tijd vor poetsen moeten maken..... helaas..... 
Het is dinsdag, dus een label kon niet ontbreken op mijn blog vandaag! Ik wilde iets met de tekst en het schaartje, maar ja..... er moest toch echt nog iets bij.... dus ik tekende een gezichtje on de knijpers en voila.... twee vriendjes! haha! 

Morgen een andere set, kom je dan ook weer kijken!?

Groetjes!

Geen opmerkingen: