vrijdag 2 juni 2017

5 days of..... New Catalog! 4 / Color Friday 32.


Jaaaaa! het werd weer eens de hoogste tijd voor een nieuwe 5 days of..... en geen betere gelegenheid dan de nieuwe catalogus! De komende dagen laat ik jullie een aantal kaarten of andere projecten zien met nieuwe producten uit de catalogus!



Color Friday vandaag! Vandaag 3 projectjes in maar één kleur: de nieuwe Tranquil Tide! Ik gebruikte de nieuwe Daisy Delight Bundle. Een mooie bloemenset met bijpassende pons! En dat is de Daisy Punch die ik gebruikte met de bijpassende stempel op de middelste kaart... Op de linker kaart gebruikte ik alleen de stempel...

Het randje om de middelste kaart maakte ik met het kleine bloemensteeltje... 
Morgen alweer de laatste van de 5 dagen!
Zondag doe ik er dan weer een bestelling uit... 

Fijne avond nog!


Geen opmerkingen: