zaterdag 3 juni 2017

5 days of..... New Catalog! 5


Jaaaaa! het werd weer eens de hoogste tijd voor een nieuwe 5 days of..... en geen betere gelegenheid dan de nieuwe catalogus! De komende dagen laat ik jullie een aantal kaarten of andere projecten zien met nieuwe producten uit de catalogus!




De laatste dag... vandaag werkte ik met de vrolijk set 'this little Piggy'. Zoooo leuk die varkentjes! Kortom; die ga ik snel bestellen, want heb deze weer even via een mede-demo gebruikt! Lief hè!? Dank je wel Yvonne!

De set bestaat uit 4 varkentjes en een aantal leuke tekstjes... 

Ik maakte weer drie kaartjes, allemaal uit één A4 gesneden... voor de grootste en kleinste kaart gebruikte ik Watercolor Paper. Voor het varkentje met het bloemetje niet... die was wat lastiger uit te knippen, dus besloot ik daarmee rechtstreeks op het Whisper White te werken... Ik wordt wel blij van deze kaartjes! En jullie?

Hopelijk heb ik jullie de afgelopen dagen wat kunnen inspireren! Natuurlijk blijf ik ook nu weer regelmatig met nieuwe creatieve posts komen, dusseh.... tot snel! 


Geen opmerkingen: