donderdag 3 augustus 2017

3 days of... Carols of Christmas 3


De laatste dag van mijn 3 daagse kennismaking met de nieuwe Carols of Christmas Bundle! 
Hierboven nog eens afgebeeld met de dies erbij...

Vandaag maakt ik een cadeauzakje en waxinelicht houder!



Dit kadozakje maakt ik met de Gift Bag Punch Board. Voordat ik 'm in vorm plakte sneed ik eerst de boompjes uit de voorkant. Achter de boompjes plakte ik een stukje Window Sheet met dubbelzijdige tape. Het zakje bestempelde ik met de sprinkletjes stempel uit de set, daarvoor gebruikte ik de Whipser White inkt. Om een besneeuwde look te krijgen gebruikte ik dezelfde inkt en een spongedauber voor de onderkant...

De ornamentsje stempelde ik met Soft Sky en heb ik Uitgestanst en met een mini demensional op het zakje geplakt. Nu het zakje in elkaar gezet met Dubbelzijdige tape en de tekst en het hertje eropgeplakt. Het hertje is ook weer met een dimensional vastgezet. 


Ook nu weer het zakje gemaakt met de Gift Bag Punch Board, dit keer zonder de klep aan de bovenkant. Achter de boompjes nu geen Window Sheet, maar een stukje Vellum Cardstock. Dit maakt het net wat 'Mysterieuzer', haha! Een hertje rechtstreeks op het zakje geplakt, het tweede hertje met een mini dimensional eroverheen...

Hopelijk heb ik jullie de afgelopen dagen wat kunnen inspireren! Wil je ook aan de slag met deze leuke bundle? Bestel 'm dan bij mij! Komende zondag 6 augustus gaat er alweer een verzamel bestelling de deur uit! Wanneer je deze bundle bij mij besteld krijg je er deze maand een velletje mini- dimensionals gratis bij!

Geef je bestelling door via: info@kaartjevanklaartje.com


Geen opmerkingen: