woensdag 2 augustus 2017

3 days of...Carols of Christmas 2


Dag twee van de drie dagen waarin ik jullie kennis laat maken met de nieuwe set Carols of Christmas! Voor vandaag maakte ik twee kaarten...





Ook op deze kaarten heb ik de set gecombineerd met de Hardwood stempel, heb je meteen een warme achtergrond! De basis kaarten zijn Wild Wasabi Cardstock. De hardwood stempels is gestempeld met Crumbcake. Bij de grote kaart gebruikte ik de hoek die's om de kerststerren uit de snijden... De tekst Deck the Halls ( wat zoiets betekend als decoreer je huis ) gestempeld met Soft Sky en uitgesneden met het grootste vierkant van de Stitched Shaped Dies. Het mini chevron lint in de kleur Bermuda Bay maakt de kaart net wat sprekender, een mooie combi! De ornamentjes zijn uitgesneden uit een stuk Copper Foil Paper...



De kleine kaart is voor een groot gedeelte hetzelfde. Voor de tekst gebruikte ik hier het grootste ovaal uit de Stitched Shaped Dies. De hoekjes zijn gestanst met de kleine Holly die... De koperen kerststerren zijn ook weer uit het Copper Foil Paper gestanst met een van de hoek dies.

Morgen dag 3... zie ik je dan weer!?
:-) 






____________________________________________________________________

De volgende verzamelbestelling is zondag 6 augustus
Denk aan het inleveren van je Bonus Days Coupons!

Geen opmerkingen: