zondag 6 augustus 2017

Bijna herfst en Hup Holland!


Zin in herfst? Doe mij eerst nog maar wat meer zomer, haha! Maar misschien toch slim om al eens na te gaan denken over de kerstkaarten... gelukkig is daar de nieuwe najaarscatalogus van Stampin' Up! Wil jij er graag een ontvangen? Stuur me dan snel een mailtje! info@kaartjevanklaartje.com 

Uiteraard voeg ik ze vanaf nu ook toe aan je bestelling, en toevallig gaat er vanavond weer een verzamelbestelling de deur uit! Dus... wil jij graag iets mee laten komen? Geef dit dan snel aan me door! 




Nog even een snel kaartje gemaakt om de Oranje Voetbaldames aan te moedigen!  Maar in andere kleuren ook heel geschikt voor ieder ander die je een kleine aanmoediging wilt sturen... Ik gebruikte hier de set Watercolor Words voor...

Fijne zondag! 

Geen opmerkingen: