zondag 20 augustus 2017

Carols of Christmas


Weten jullie het nog? Deze maand kun je al één van de nieuwe bundles uit de Najaarscatalogus bestellen; Carols of Christmas! Ik maakte er eerder ook al een aantal dingen mee, die kun je HIER nog eens bekijken... 



Vandaag maakte ik dit kaartje waarbij ik voor al de bijbehorende dies gebruikte. De onderkant van het blauwe gedeelte en de boompjes maakte ik een tikkie witter met een Sponge Dauber en de witte inkt. De hertjes zijn gestempeld en daarna uitgestanst. De sneeuw (oftewel de witte puntjes, hihi) zijn gemaakt met de Stampin' Chalk Marker.

Vanavond doe ik weer een verzamelbestelling! Wil je deze bundle of wat anders mee bestellen? Geef het dan voor 19.00 uur vanavond aan me door! info@kaartjevanklaartje.com

Fijne zondag!! 

1 opmerking:

Charlotte zei

Deze kaart deed me meteen denken aan het geboortekaartje van Jule (kindje van een nichtje van me), zie: https://madebycharlottec.blogspot.be/2014/08/jule-3.html
Intussen is Jule 3 jaar maar telkens als ik hertjes zie moet ik aan haar denken, niets aan te doen :)

Leuke kerstkaart, het 'xmas' labeltje is zo schattig!

Groetjes,
Charlotte