maandag 13 november 2017

On Stage 2017 én.... iets nieuws!


Afgelopen zaterdag was ik in Utrecht voor OnStage, samen met een heleboel teamgenootjes zoals je hierboven ziet! Wij horen allemaal bij Team Bij Margriet van Margriet Tournier! Het was supergezellig! Naast die gezelligheid kregen we ook een heleboel informatie en de nieuwe Voorjaarscatalogus en de Sale-a-Bration folder! Daar staan weer een heleboel leuke dingen in! Maar daarover later meer.... 

Op zo'n dag swappen we met elkaar; we maken kleine creatiever projectjes die we ruilen met elkaar, Ik mocht deze beauty's ontvangen:


Dit was het swapje wat ik maakte:


***

Stampin' Up! presenteert: 

De Stamparatus! 

En dat is toch nét wat anders dan de andere stempelhulpen, kijk maar eens naar onderstaand filmpje: 


Deze handige tool gaat €59,- kosten,  en kunnen we de komende tijd in etappes bestellen, dus kijk goed! 

Bestel je de Stamparatus tussen: 
* 16-30 november, dan kun je deze vanaf 1 februari verwachten 
* 5-30 december, dan kun je deze vanaf 19 maart verwachten
* 15-30 januari, dan kun je deze vanaf  15 april verwachten

Je besteld hem nu, maar betaald pas wanneer de tool leverbaar is. Je reserveert hem dus eigenlijk alvast... Vanaf de nieuwe jaarcatalogus is de tool 'normaal' verkrijgbaar. 


Nog vragen?/ Stuur me een berichtje via info@kaartjevanklaartje.com


1 opmerking:

alma.heijenk@gmail.com zei

ik had jouw swap gezien op het filmpje bij Margriet, ik vond m erg leuk!