zaterdag 9 december 2017

30 days countdown, 25 / Black & White 3.




Van 4 december 2017 tot 2 januari 2018 tel ik hier op het blog 30 dagen af naar de nieuwe voorjaarscatalogus en de Sale-a-Bration! Tel je met me mee!? Iedere dag een leuk idee met één of meerdere nieuwe producten uit deze nieuwe catalogi! 30 dagen omdat Stampin' Up! 30 jaar bestaat in 2018! 




*****
Nog 25 dagen te gaan...



Ik vind de kant en klare Notecards met Enveloppe altijd zo heerlijk om mee te werken! Ook weer voor dit kaartje gedaan dus... Ik sneed deze keer wel een kleiner kaart uit om te embossen met een nieuwe embossingmal! Het is een setje van 2 embossingmallen, op de andere zit een mooie bloem, die gaan jullie binnenkort nog zien... Qua stempels gebruikte ik weer de leuke set 'In de bloemetjes zetten'. De banner met tekst komt uit de bijpassende dies. 

2 opmerkingen:

Anne zei

Hele leuke kaart!
Leuke set lijkt me dat!
Groetjes

alma.heijenk@gmail.com zei

oh, deze is óók leuk