donderdag 3 mei 2018

Nieuwe In Colors!


De nieuwe In-Colors zijn er! De twee-jaarlijkse kleuren collectie van Stampin' Up! 
En naast de kleuren veranderde o.a. ook het uiterlijk van de intkussens, ik vertel er iets meer over in het volgende ietwat chaotische filmpje... haha! 



Wat ik vergat te vertellen: Naast het uiterlijk van het kussen is ook het inktkussen zelf veranderd! In het verleden wilde het nog wel een voorkomen dat er bellen op je kussen ontstonden zodat je geen mooie strakke afdruk kon maken. Dit probleem is verholpen, hoera! Uiteraard veranderen ook de inktkussens van alle andere kleuren! 

Op het kaartje hierboven gebruikte ik alle vijf de nieuwe kleurtjes en de set Lots of Love. één van mijn favoriete sets die helaas gaat verdwijnen... 

Komende zondag doe ik weer een verzamelbestelling! Denk aan de Share what you love Bundles, en ook deze 5 kleuren kun je nu al bestellen!! 

Geen opmerkingen: